lørdag den 1. juni 2013

GOODIEBOX Maj

Denne måneds GOODIEBOX har en flot gul farve der bare skriger sommer! :-)
Piz Buin Tan & Protect Tan Accelerating Oil Spray SPF 15 Full Size koster 145 kr.

Ace Of Face Mascara Premium No. 1 Full Size koster 79 kr.

Wella Professionals Extra Volime Mousse Full Size koster 165 kr.

Wella Professionals Brilliance Color Treatment (ch) Full Size koster 169 kr.

Yves Saint Laurent Touche Éclat Foundation SPF 19 Full Size koster 350 kr.

Yves Saint Laurent Forever Light Creator Sérum Full Size koster 590 kr.

Depend Neglelak Full Size koster 24,95 kr.

Nivea Stress Protect Deo Roll On Full Size koster 34,95 kr.
Jeg er nok mest glad for Piz Buin oil spray (den dufter også MEGA godt!!!) da jeg faktisk havde tænkt mig at købe den til når jeg skal til Tyrkiet, så er det jo lækkert lige og få den med her :-D Og så er det også dejligt at have en rejsestr. deodorant og hårmasken har jeg også tænkt mig at tage med! Jeg glæder mig faktisk også til at prøve mascaraen :-) Neglelakken ville jeg ønske havde været en anden farve da lilla bare ikke passer til min hud :-( 

8 kommentarer:

  1. Lækre produkter!
    Har selv piz buin oil spray, og kan kun give dig ret, den dufter så skønt!

    Kan godt lide din blog, kunne du måske tænke dig at følges??? :-)

    Knus
    emmavanghoest.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Du bliver glad for den mascare, bruger den selv
    og den er fantastisk, super lange flotte vipper :)

    / Nana http://chiclightning.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne sager, haps haps ! :-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre ting. Jeg overvejer helt om jeg også skal bestille goodiebox :)

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det! Det kan godt være nogle boxe er mere spændende end andre, men du vil ikke fortryde det :-)

      Slet
  5. Lækre produkter! Mmm.. elsker farven på Goodieboxen, savner helt sommer nu! :)

    http://adiyfairytale.blogspot.dk/

    SvarSlet