tirsdag den 30. december 2014

Månedens favoritter

Først vil jeg sige rigtig godt nytår til jer alle! Pas nu godt på jer selv :-)
Vi ses i det nye år til en masse nye blogindlæg!

December måneds favoritter

L'oreal Sublime Glow - Bruger denne her ca. 1 gang om ugen, den dufter dejlig frisk af abrikos og min hud bliver SÅ blød af den!

M.A.C. (matte) læbestift 'Please Me' - En af mine yndlings, den er så naturlig på læberne, men giver lige prikken over i'et i et look

Max Factor False Lash Effect - Denne her var med i sidste måneds Goodiebox, blev så lykkelig da det er en af mine yndlings mascaraer! Den gør vipperne lange helt uden de klumper

bareMinerals brow color 'Pale/ash blonde' - Når jeg har permanent farvet mine bryn begynder det at "falme" nogle steder efter et par uger, der er denne her perfekt da den ser så naturlig ud sammen med permanentfarven

The Body Shop cheek color ' 03 Heather Pink' - Den perfekt blush om vinteren! Især på bleg hud og her i December har jeg været lidt for doven til at få selvbruner på så har været MEGET bleg haha.
Det skarpe øje kan måske spotte at farven næsten er ens med læbestiften, de 2 passer virkelig perfekt sammen i et look!
Beklager at der ikke er nogle swatches af læbestiften og blushen, men har lige puttet selvbruner på :-D

Skal stadig lige finde ud af hvor det er godt at tage billeder af produkter i min lejlighed, ved ikke om jeg er helt tilfreds med lyset her? Hvad siger i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar