tirsdag den 20. august 2013

Review: Dove Summer Glow

Har nu brugt denne her i nogle dage (siden Fredag d. 16) så nu kommer der en lille anmeldelse på den.
Har brugt den over hele kroppen et par gange, men har brugt den på brystkassen og halsen hver aften da jeg af en eller anden grund altid er lysere der end resten af min krop. Den eneste anden selvbruner jeg har prøvet er den fra Matas som lugter FORFÆRDELIGT meget af selvbruner! Denne her dufter helt vildt godt, den er lidt frugt agtig i duften, tilgengæld klistrer den lidt mere end den fra Matas, men vil hellere dufte af frugt end selvbruner og så være klistret i lidt længere tid :-) Cremen har en god konsistens, hverken for tyk eller for tynd og den er nem at smøre ud.

På trods af at jeg for det meste kun har brugt den på brystkassen har jeg ikke fået nogle underlige streger ved armene hvor jeg ikke har brugt den hver dag. Man skal jo også vaske hænder bagefter og med den fra Matas fik jeg tydelige streger på håndledene på trods af jeg duppede mine hænder tørre med håndklædet, med denne her får jeg en utydelig naturlig overgang som man faktisk ikke ligger mærke til. Har heller ikke fået nogle underlige streger eller pletter andre s

Farven er rigtig lækker og er blevet flot gylden af den, er sådan middel brun i forvejen så ved ikke hvis man er helt bleg. Min er medium to dark men man kan også få en til lys hud :-) Lige nu har jeg fået bygget en flot farve op og fremover vil jeg nok bruge den ca. hver 3. dag, men det er jo helt op til en selv. Putter den på om aftenen og venter 10 min på den tørre inden jeg går i seng.
Den kan købes de fleste supermarkeder og koster 52 kr. men den er faktisk på tilbud i Matas til 30 kr indtil den 24 August!

Har i prøvet den eller har i prøvet andre selvbrunere og hvad synes i om dem? :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg plejede også at bruge den og synes den er ret god :-) Nu bruger jeg den fra Guinot som også er super god, dog ret dyr (250 for en tube) :-( <3

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende :-) Kunne være man skulle overveje den! Har dog en herhjemme, som jeg også skal have afprøvet. Jeg kan bare aldrig tage skridtet til at komme igang med at få det afprøvet, for tanken om HVIS nu man får striber, hvad hvis det ser træls ud, hehe :b <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan jo starte med at bruge den et sted du kan dække med tøj :-) <3

      Slet