mandag den 18. marts 2013

Instagram

Her er nogle af billederne fra min Instagram det seneste stykke tid. Det første billede skulle jeg til fest hvilket resulterede i en blodansamling i min fod (fik en højtaler over den) min fod har det dog nogenlunde okay nu, men gik og haltede i 2 uger og var meget deprimeret pga. jeg har danseopvisning om under en måned!! 

Så har jeg vasket pensler, drukket drinks på Café Emma på en kedelig torsdag, spist sundt, været på vej hjem fra fest kl 11 om morgenen og til sidst har jeg lavet mine negle ekstra fine da de er begyndt at vokse ud igen, efter jeg blev nødt til at klippe dem helt korte (hvilket også er grunden til at der ikke har været så mange NOTD)

Følg mig på Instagram: Mmichelaa så kan i også se billederne hvor de ikke er så utydelige haha



En helt anden ting, er der nogensinde nogen af jer der har prøvet og besvime? Besvimede for første gang i søndags, hold nu op altså, har aldrig prøvet noget mere ubehageligt tror jeg! 

2 kommentarer: