tirsdag den 12. marts 2013

Wet n' Wild

Hvis i har set nogle af mine makeup indlæg har i nok lagt mærke til at jeg elsker MAC, men det er okay dyrt og måske ikke noget alle har råd til, slet ikke hvis man er på S.U. (Som jeg også selv er nu, længe leve at fylde 18 hurra, går fra at have ca 2300 om måneden til at have 1200) 

Derfor ville jeg vise jer denne her "palette" fra Wetnwild, den koster kun 50 kr.!!!! Og øjenskyggerne er SÅ god kvalitet, de er virkelig pigmenterede og lækre at arbejde med. De har også enkelt øjenskygger som koster 30 kr. og paletter med 8 øjenskygger i som koster 60 kr.


Man kan købe det i Føtex og nogle Kvicklyer. 





3 kommentarer:

  1. Ih hvor er den fin!
    Har længe overvejet at købe dem, men tror ikke jeg ville få dem brugt med de andre paletter jeg har! :-)
    Men har faktisk lige købt en anden en fra wet n' wild som jeg glæder mig til at prøve :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad for en har du købt? :-D

      Slet
    2. Den hedder "Knock on Wood" :-D Farverne er simpelthen så smukke!

      Slet