torsdag den 18. juli 2013

Dupe for Satin Taupe

For lang lang tid siden, inden bloggen og alt muligt fandt jeg ud af at en af MaxFactors øjenskygger er stortset ens med Satin Taupe fra MAC, kom i tanke om det efter jeg lavede mit depotting indlæg så tænkte jeg lige ville dele det med jer.

Til venstre er Satin Taupe og til højre er Burnt Bark (som i øjeblikket er på tilbud til 29,50 i Matas!! Normal prisen er 59)
 Som i kan se på mit swatch er de stort set ens, Satin taupe (øverst) er måske lidt varmere i undertonen end Burnt Bark
 Burnt Bark - Satin Taupe

10 kommentarer:

  1. Hold da op, de minder rigtig meget om hinanden :-)

    Super fedt med disse indlæg. MAC kan være lidt dyrt for nogle jo ;-)

    Jeg er ihvertfald glad for min Satin Taupe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal prøve at se om jeg måske kan finde nogle flere dupes så :-)

      Slet
  2. Wow, sikke nogle smukke farver! :D
    Man kan tit finde billigere løsninger til MAC! Jeg skal til USA om to uger, så min plan er helt sikkert at købe en masse lækker MAC makeup med hjem, da det kun koster en tredjedel af, hvad det koster her hjemme! Fedt, fedt, fedt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor snyd! Alt er bare billigere i USA når det kommer til makeup :-(

      Slet
  3. Woouw. Har du lavet et look hvor du har involveret en af disse øjenskygger? Kunne nemlig godt tænke mig at se den i action.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej faktisk ikke, kan da lave et look hvor jeg viser dem begge to :-)

      Slet
  4. Hvor er de bare fine(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Wauw hvor lækkert! Tusind tak for tippet, så smukke farver!
    Og jeg synes også helt klart, det kunne være fedt, hvis du viser et look med farverne :-)

    - Knus Louise <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer snart et look op med farverne :-)

      Slet
  6. Hvor er de flotte!
    Vil du kigge forbi min blog, vi kunne måske følges? så skriv lige en kommentar på min blog om du vil, så kommer jeg ind på din blog med det samme og følger dig! :-)
    www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet