mandag den 22. juli 2013

Mine øjenbryn!

Der har efterhånden været et par stykker der har spurgt hvad jeg bruger på mine øjenbryn osv, så jeg tænkte jeg ville lave et indlæg hvor jeg viser det så godt som jeg nu kan over billeder :-)

Jeg bruger denne her fra Oriflame. Den hedder Brow Kit og koster 129 lige her
Bruger en blanding af den mørke og den lyse, voksen bruger jeg ikke mere :-)
Starter ud med at børste min bryn med denne her fra ELF. Børster først op ad (det er lidt svært at forklare) og til sidst børster jeg det tynde i dens normale retning så jeg får det der "hak"
Bruger en angle brush fra Matas eget mærke, blander den lyse og den mørke farve og starter inderst, man kan godt se på billedet hvor jeg har påført det :-)
 Så farver jeg det nederste af mit øjenbryn op til der hvor jeg vil have øjenbrynet begynder at gå nedad
 Så farver jeg det øverste af brynet
Og til sidst tager jeg kun den mørke farve og farver det yderste og laver det lidt mere trekantet(?) oppe der ved hakket. Så sprayer jeg lidt hårspray på den pensel fra ELF og børster igennem mine bryn så de sidder hele dagen.
Okay ved slet ikke om noget i det her indlæg har givet mening, ellers må i lige spørge haha

18 kommentarer:

  1. Dit indlæg gav mening, så det skal du ikke være bekymret for :D

    SvarSlet
  2. du har så flotte bryn! (haha mærkelig kommentar, men det har du altså!) <3

    SvarSlet
  3. SUper fint indlæg, og fine bryn har du ihvertfald, har kigget din blog igennem, (ca 10 sider) og bliver mere og mere interesseret i at følge med! :-)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow tusinde tak! Det er jeg virkelig glad for at høre :-)

      Slet
  4. Super sød og inspirerende blog du har dig! Jeg tænkte på om du havde lyst til at følges? Smid en kommentar på min blog hvis det lyster :))

    Knus Monique
    moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du vil følges, det betyder rigtig meget! jeg følger tilbage <3 god sommer!

      Slet
    2. Mange tak og i lige måde!<3

      Slet
  5. De er virkelig flotte!
    Hvordan holder du din hud så ren?

    Lækker blog forresten, har du lyst til at følges?

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Min hud er langt fra ren :-) Men har faktisk et indlæg om det http://mmonicamichela.blogspot.dk/2013/03/gode-rad-mod-akne.html

      Slet
    2. Tak, kigger lige på det!
      Følger dig nu forresten;)

      Slet
  6. Årh du har vildt flotte øjne!! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Du har flotte bryn og FLOTTE øjne :) Mine øjenbryn er desværre meget lyse og tør ikke begive mig ud i at gøre noget ved dem :b <3

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! <3
      Mine er også rimelig lyse (de ser lidt mørkere ud på billedet end de er) men jeg farver dem faktisk selv med sådan noget specielt farve, prøv og gå til en kosmetolog eller frisør og få hende til at farve dem :-)

      Slet
  8. Du har bare så flotte bryn!

    SvarSlet