torsdag den 15. august 2013

Review: Gosh - Love That Copper!

Kan faktisk rigtig godt lide denne her, jeg ved bare ikke helt med farven, den er måske lidt for orange.
Den er cremet og rigtig nem at tone ud, man kan i hvert fald lave et hurtigt look med den. Dog ville jeg ikke kunne have den på alene da alle creme øjenskygger klumper sig sammen på mine øjenlåg. 
Kunne sagtens finde på at købe en i en anden farve da den er virkelig nem at arbejde med og så koster den kun 79,95 kr :-)
På billedet har jeg bare puttet den på og smurt det ud med min finger, den er rigtig nem at arbejde med!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kan ikke helt bestemme mig om jeg kan lide den eller ej haha <3

      Slet
  2. Nice, burde selv skaffe mig en sådan en. Ser godt ud! :-)

    Xx,
    Byheidis.blogspot.com

    SvarSlet