onsdag den 5. marts 2014

Hej.. igen :-)

Som i nok har lagt mærke til har jeg ikke lavet nogle nye indlæg siden Juli/August måned, jeg mistede interessen lidt og havde heller ikke overskudet til det, slettede faktisk bloggen men et par stykker skrev til mig at de savnede den, så åbnede den igen :-) Men men men, har tænkt mig at begynde igen!

Dog vil jeg først lige skrive om de mange ting der er sket siden sidst, som i nok ved hvis i følger mig på Instagram mmichelaa har jeg fået en kæreste, har kendt ham i 2 1/2 år og være officielt kærester med ham i et halvt år nu og det går rigtig godt! Er også startet som elev i Textil i Kvickly, hvilket gør mine negle bliver lidt mishandlet og glemt, men det gør også at jeg ikke har så meget overskud når jeg kommer hjem omkring kl. 16-17 om eftermiddagen, så der kommer ikke så mange indlæg som før i tiden :-)

Håber der stadig er nogle af jer læsere derude tilbage og i ikke allesammen er forsvundet :-)

11 kommentarer:

  1. TAK fordi du gjorde mig opmærksom på du har åbnet den igen! Har simpelthen været så skuffet over ikke at kunne læse din blog mere ;-D Fy! Hæhæ, velkommen tilbage og tillykke med det hele <3

    Knus Mia <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha undskyyyld, men er glad for at du stadig vil følge med :-) <3

      Slet
  2. Yaaay endelig er du tilbage :-D

    SvarSlet
  3. Ååååh, har ventet længe på dette indlæg!
    - Godt at du er tilbage :)

    knus

    SvarSlet
  4. Hyggeligt at du er tilbage :) - http://perspectivedfw.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jaaaa dejligt at du er tilbage <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det også dejligt og være tilbage <3

      Slet
  6. Tænk at du glemmer at fortælle mig du har åbnet din blog igen.. Skuffelse Monica! 👎❤️

    SvarSlet