tirsdag den 11. marts 2014

Review: St. Morriz Self Tanner

Synes jeg begyndte det sidste halve år at tage lidt for meget sol, så tænkte at jeg ville prøve at springe ud i det med selvbruner da jeg har ville prøve det længe og øv hvor ville jeg ønske jeg havde gjort det noget før!

Den jeg købte hedder St. Moriz og købte også en handske der hører til. Den er virkelig nem at bruge! Har brugt den i 1-2 måneder nu og det er ikke "gået galt" overhovedet. Den har en flot naturlig farve og man bliver ikke orange da den har grønne undertoner i. Når jeg har brugt denne her 1 gang svarer det til hvis jeg havde ligget i solariet i 25 min. i 3 dage i træk og det tager virkelig ingen tid at putte på! Man bruger måske 3-5 min. ekstra efter badet og så er det selfølgelig også MEGET sundere! Det gode er også at den ikke har den der selvbruner lugt, duften minder mig faktisk lidt om Dove's håndsæbe, den er sådan lidt frisk og ren i det.
+ Nem og hurtig at bruge
+ Den giver en flot kulør
+ Den kan bygges op (hvis man vil være ekstra brun)
+ Den dufter frisk og rent
+ Det er 1000 gange sundere (og billigere!) end solarie
+ Den koster kun 80 kr. i Matas

Minusser
- Det eneste minus er egentlig at man lige skal passe på man ikke har sit flotteste sengebetræk på bagefter, ellers er der ingen minusser!

FØR (Det ligner at jeg er plettet, ved ikke hvorfor det ligner det. Det er ikke noget man kan se i virkeligheden i hvert fald)
EFTER

2 kommentarer:

  1. Den lyder super god. Kunne være man skulle købe den. Er bare så bange for at få "pletter" med selvbruner :-)

    SvarSlet
  2. Ej, fedt at du er tilbage igen. Glæder mig til at følge med igen! :D
    Og den her selvbruner er jeg da vist nødt til at prøve. Trænger ihvertfald til lidt farve!

    - Knus <3

    SvarSlet