lørdag den 10. januar 2015

Min hudpleje rutine

Det skal lige siges at det kun er om aftenen at jeg har en hudpleje rutine, må indrømme at om morgenen gør jeg ikke noget, udover at putte vand i hovedet :-)

Jeg starter altid med at fjerne min øjenmakeup. Har i flere år brugt makeupfjerneren fra Änglamark, men handlede i Bilka så måtte købe en anden, valgte så denne her fra L'oreal da jeg har været glad for andre produkter i den serie og den er faktisk lige så god og mild som den fra Änglamark! Bruger den bare på en vatrondel :-)

Dem der følger mig på Instagram ved måske at jeg fik en Clarisonic i julegave, den er blevet en fast del i min rutine og er SÅ glad for den!! Bruger den sammen med en renser også fra Clarisonic som kom sammen med og den er faktisk rigtig god, min hud føles så blød og ren bagefter.

Til sidst bruger jeg bare en helt almindelig fugtgivende creme, denne her er fra A-derma og fungerer fint for mig, normalt er jeg skeptisk for noget man både kan bruge på kroppen og i ansigtet som denne her, men A-derma er så mild en hudpleje serie og jeg skal bare have noget der fugter min hud :-) For et par år siden døjede jeg rigtig meget med uren hud, nogen kan måske huske det her indlæg og den lille creme der hedder Facial Care kostede over 200 kr. og den holdte måske 2 måneder, var SÅ træt af at skulle ofre så mange penge på en creme hele tiden, tror det er derfor jeg har købt denne her store en haha :-D (Som koster næsten det samme som den lille!!!!!)

 Jeg har også nogle andre produkter som jeg bruger engang i mellem, L'oreal Pure Micellar Cleansing Water bruger jeg når jeg skal fjerne makeup, dagen efter jeg har brugt selvbruner, ellers mister jeg min brunhed alt for hurtigt. Bruger den på en vatrondel.

Engang i mellem bruger jeg også en serum ell. lignende for tiden bruger jeg den der lille en fra Eucerin, men normalt er det den anden. Serum har aldrig rigtig sagt mig noget, den der stem cell har jeg brugt i et stykke tid, inden jeg fik den anden, men synes overhovedet ikke at den gør noget specielt for min hud.. Bruger den bare når jeg lige føler for det haha, den skal jo ikke gå til spilde :-D
Har i nogen spørgsmål? :-) Ellers god aften til jer, pas nu på Egon haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar