mandag den 28. januar 2013

Hverdags Makeup

Jeg skifter min øjenmakeup rutine ca. hver uge. Det her look er fra forrige uge, men ville lige vise det alligevel :-)



Produkter (i rækkefølge for hvad der er blevet lagt på):

- Too Faced Shadow Insurance

- MAC 'Rubenesque' Paint Pot (på hele øjenlåget)

- MAC 'Melon' Pigment (over Rubenesque)

- MAC 'Cork' (i globelinjen)

- MAC 'Ricepaper' (highlighter)

- The Body Shop '02 Rich Brown' eyeliner

- Oriflame 'Smoky Brown' den mørkebrune farve over eyelineren

- MAC 'Fascinating' eyeliner (den våde kat)

- L'oreal 'Voluminous Carbon Black' Mascara



Hvis I har nogle spørgsmål, så bare spørg! :-)










4 kommentarer:

  1. Rigtig flot makeup :-)

    Fin blog du har :-)
    Smut gerne forbi min blog hvor jeg lige nu har en give away:
    http://www.voresboble.dk/give-away-3/

    /Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det vil jeg da lige gøre så! :-)

      Slet