lørdag den 26. januar 2013

Velkommen!

Mit første blog-indlæg har jeg valgt skal være om, hvad jeg vil med bloggen og hvad mine indlæg skal handle om. Og selvfølgelig lidt om mig også :-)

- Jeg vil lave indlæg mindst 2 gange om ugen
- Mine indlæg vil primært handle om neglelak og makeup (Nailpolish of the day, Makeup tutorials, reviews m.m.) men jeg er sikker på at der også vil snige sig nogle "Tags" indlæg ind, boligindlæg, OOTD (Outfit of today) og sundheds indlæg, evt. mad billeder. 
- Jeg har valgt og starte en blog op, fordi jeg føler jeg har noget jeg gerne vil vise frem, som jeg er god til.

Jeg håber i synes det lyder spændende og at i har tænkt jer og følge med på min blog!


Lidt om mig:
- Monica Michela Thorsager
- 18 år
- København
- CPH West HG Beauty & Body 
- Drømmer om at blive frisør og makeupartist
- Er perfektionist med stort p!
- Har gået i skole i 11 år på Johannesskolen 
- Har gået på Produktionsskolen i Brøndby på Krop, Stil & Mode
- Har gået til dans i 7 år
- Har god humor!!!!!
- Fyldte 18 den 15. Januar, derfor er der balloner på billedet :-D
- Får tit at vide at jeg ejer alt for mange Essie neglelakker, MAC Makeup og The Body Shop produkter
- Elsker farverne lyserød og hvid!


9 kommentarer:

  1. Velkommen til blogverdenen :-)
    glæder mig til at se dine indlæg <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at følge mig i fremtiden :D

    // WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt! :-) Glæder mig til at følge dig.
    lidt skægt, jeg har selv gået på Johannesskolen i 4 år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Hvornår gik du der?

      Slet
    2. Puuh, det må have været 97-01 :-D læææænge siden!

      Slet
    3. Ja okay, jeg startede i 2000 såå :-D

      Slet
  4. Rigtig lækker blog du har! Og så er du rigtig god til at lække makeup :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    (Maanesten giveaway)

    SvarSlet