torsdag den 22. august 2013

Lille Bourjois Haul

Vi har solgt vores campingvogn og derfor har mig og min søster fået 5000kr hver.. SHOPPING! Med 800 kr om måneden siden Januar har der ikke været råd til noget sådan rigtigt, så nu skal jeg bare ud og købe en masse ting! Så forbered jer på en masse hauls ;-)

 Da der var 30% (tror det var 30% kan ikke helt huske det) på Bourjois på Asos købte jeg de her 2 ting. Solpudderen er udsolgt men HER er linket til blusheren som kun koster 73 kr.
 Som i nok kan se er solpudderen formet som chokolade :-D Den har også en meget sød syntetisk (lidt kvalmende) duft af chokolade, men det er ikke noget man ikke kan holde ud og ved selvfølgelig heller ikke om man kan lugte det når man har den på.
Har i prøvet nogle af delene eller kunne i måske tænke jer et review? :-)

8 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne se et review! især på creme blushen :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil mægtig gerne have review af begge :) især "chokoladen", hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kommer der et review på begge inden for den nærmeste fremtid ;-D

      Slet
  3. Årh hvor heldigt :D Så skal der shoppes amok :P <3

    SvarSlet
  4. Ej hvor lækkert! Jeg vil også gerne se et review <3

    SvarSlet
  5. Åhh det er jo lækkerrier :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Ej hvor er den solskinspudder bare fin :)

    SvarSlet