lørdag den 27. juli 2013

Black & Silver

MAC 'Print' - Startede ud med Print der hvor det sorte er for at få en base da grå er nemmere at tone ud eller fjerne end sort. Der hvor det sølv er lod jeg være bart.
MAC 'Carbon' - Over det grå og tonet ud i globelinjen med Print. og puttede det under øjet hvor jeg tog en vatpind og kørte under helt op til det yderste af øjebrynet så kan bliver mere skarp.
Gosh 'Steel' Effect Powder - duppet med fingeren over det sted i midten af øjenlåget hvor der var bart 
Nilens Jord Eyeliner oppe
Sort eyeliner på den våde kant
Wet'nWild 'Walking On Eggshells' Browbone farven under brynet og i øjenkrogen
Mascara (det ligner at jeg ikke har nogen vipper, ved ikke hvorfor, men det har jeg altså! haha)

11 kommentarer:

  1. Super pænt lagt, elsker farverne så enkelt og fint!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Du dygtig! :0)
    Har du brugt tape i yder hjørnet af øjet?
    Og hvad har du gjort under øjet? Har du brugt eyeliner i den våde kant og også eyeliner under den våde kant? :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Nej som sagt har jeg taget en vatpind og gjort kanten skarp med og under øjet er der eyeliner i den våde kant og sort øjenskygge under :-)

      Slet
    2. Hvordan har du lagt øjenskyggen så lige og perfekt under øjet? Er det fordi du også har kørt en vatpind under der? :-)

      Slet
  3. Hvor er det bare flot! :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot til dine øjenfarve <3 Jeg har også en masse nye øjenskygger og pensler jeg skal lege med. Kan bare ikke holde det ud i varmen, så det må blive når det er lidt køligere :-)

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak <3
      Jeg kan slet ikke holde ud og have makeup på i varmen! Men det nu meget sjovt bare sidde og lave et eller andet og så fjerne det igen ;-)

      Slet