mandag den 29. juli 2013

Review: Savina Neglelakker

Som i måske ved har Essie været mit yndlingsmærke i lang tid, men det er slut nu! Efter jeg er kommet på S.U. har jeg ikke haft råd til at give 100 kr for en neglelak (synes i øvrigt også at jeg ejer alle deres neglelakker som er pæne ifølge mig) Men har altid haft en mening om at billige neglelakker er lort, MEN det er de ikke! I hvert fald ikke dem alle ;-)
Fik lige besøg af en blomsterbi :-)

Ejer indtil videre kun 2 som i kan se her og her men skal helt klart have flere! Havde faktisk den lyserøde på i næsten 2 uger, ingen shellack, ingen underlak, ingen overlak, KUN 2 tynde lag af den lyserøde og den var stadig helt i takt da jeg fjernede den!
Man kan købe dem i nogle Mataser og tror også man kan købe dem på nogle apoteker. http://savinanails.com/ her er deres hjemmesider hvor man også kan se alle deres neglelakker.

Skriver lige i punkter de gode og de dårlige ting så det bliver mere overskuelig:

+ De koster kun 59 kr. for 18,5 ml

+ De har alt lige fra pastel farver og neon farver til (faktisk ret specielle!) glimmer neglelakker og mørke metalliske neglelakker, så der er i hvert fald noget for enhver smag

+ De tester ikke på dyr

+ De er fri for Formaldehyd/Toluene og DBP

+ De er meget flydende og helt vildt nemme at arbejde med

+ De tørrer sindsygt hurtigt

+ De holder i utrolig lang tid!

Det eneste minus: 

- Det er en smal rund pensel, men det er måske meget godt når nu neglelakken er så flydende at penslen så ikke er mega stor.. Så om det er et minus ved jeg faktisk ikke alligevel, det er vel en smagssag :-D

Har i prøvet dem? :-)

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Har desværre ikke prøvet dem :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ærgeligt, de er virkelig gode! :-)

      Slet
  2. Jeg har ikke prøvet dem, men tak for tippet! Fine farver! :)

    SvarSlet
  3. Dem har jeg ikke prøvet endnu, men det tror jeg da jeg vil få gjort. Jeg er forresten helt vild med den lyserøde neglelak :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også min nye yndlingsneglelak :-D

      Slet
  4. Jeg kender dem ikke, men de lyder jo fantastiske - Specielt fordi de er hurtigtørrende og holder længe. Dem må jeg seriøst ha' fingrene i og få prøvet! Tak for tippet <3

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet