torsdag den 1. august 2013

Juli Favoritter

Har ikke så mange favoritter denne her måned da jeg faktisk ikke har lavet så meget andet end at ligge i solen og så har jeg jo ikke makeup på og når jeg har haft makeup på, har det været meget minimalt medmindre jeg har skulle noget :-)

The Body Shop Monoi Miracle Oil - Solen og klorvandet udtørrer min hud som en sindsyg, denne her er det eneste der holder min hud fugtig også selvom jeg lige har været i poolen (ja ved godt det en olie og solen osv. men den reagere ikke på min hud sammen med solen hvis man kan sige det sådan)

Savina Cotton Candy - Denne her havde jeg på i næsten 2 uger, tror det er det længste jeg har haft den samme neglelak på, blev bare aldrig træt af den farve! Og neglelakken holdte super godt (Har lavet et review på dem)

Avène Thermal Spring Water - Den er virkelig lækker når man ligger i solen og har det varmt! Dejlig forfriskende og føler faktisk heller ikke at min hud i ansigtet er tørret ud, ved så ikke om det er pga. denne her haha :-)

YSL Le Teint Touche Éclat Foundation - Havde 2 prøver af denne her, farven passede mig perfekt og den var virkelig lækker på huden! Man kunne slet ikke se jeg havde foundation på og min hud så virkelig sund og dewy ud. Når min brune farve går væk skal jeg helt klart have anskaffet mig denne her i fuld størrelse!

MAC Blacktrack Fluidline - Denne her er SÅ god! selvom det er mega varmt osv. bliver den bare hvor den skal være lige meget hvad, og den smitter heller ikke af når jeg har den på den våde kant oppe (tightline)

MAC 209 - Bruger den sammen med Blacktrack, den har virkelig den perfekte størrelse! Hverken for stor eller for lille

MAC Gingerly - Den er virkelig flot på min hud nu når jeg er lidt (meget) brunere, ikke fordi den er grim på lys hud, den er bare endnu flottere på brun hud haha

Hvad har jeres favoritter været i Juli? :-)

6 kommentarer:

  1. Lækre favoritter. Er vild med Avéne produkter.. Mine juli favoritter er bl.a. saltvands spray + lysnings spray fra got2b :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal have prøvet den lysningsspray! :-)

      Slet
  2. Lækre produkter, man får helt lyst til at styrte ud og købe dem :-)
    Især neglelakken tiltrækker mig - Men den er da heldigvis også i den billigere ende ;-)

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Neglelakken er virkelig lækker! :-)

      Slet
  3. Virkelig fede ting! er virkelig vild med neglelakkens farve <3

    http://emiliedybro.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Vil så gerne have Gingerly. Den er så flot :)

    SvarSlet