tirsdag den 30. juli 2013

Juli GOODIEBOX


Oriflame Swedish Exfoliating Spa Body Scrub Full Size Koster 128 kr.

A-Derma Hydralba Rich Hydrating Cream Full Size Koster 169,50 kr.

MUA Kiss Proof Lip Stain Full Size Koster 39,95 kr.

Famous X By Sue Moxley Baked Bronzer Full Size Koster 79,95 kr.

Nivea In-shower Moisturizer Full Size Koster 49,95 kr.

By Ransborg Soya Fyrfadslys Full Size Koster 59/99 kr.

Yniq Cosmetic Sticks Full Size Koster 15 kr.

John Frieda Full Repair Full Body (Sh/Con) Full Size Koster 89,95 kr./89,95 kr.

Voucher til www.Dahlpr-shop.dk med rabatkode
 Da alle tingene var lagt på plads opdagede jeg at jeg havde glemt lysene, så de får lige et billede for sig selv :-)
Det her har helt klart været en af de bedste boxe! Det er virkelig en luksus box med de lækreste ting og er vild med at der er lidt af hvert i. Det jeg glæder mig mest til at prøve er nok bronzeren, da bronzer er en af mine yndlingsmakeup ting. Men glæder mig også helt vildt meget til at prøve de andre ting!

3 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig gode ting :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet