søndag den 11. august 2013

L'oreal Palette Smoky

Til at starte tænkte jeg at der var nogle flotte farver, og det er det også! Men problemet er at de alle sammen undtagen den sorte indeholder glimmer/shimmer hvilket jeg synes bliver alt alt for meget i et look. Farverne hver for sig er rigtig flotte og meget pigmenteret. Hvis bare higlightfarven var mat havde denne her palette været perfekt, da farverne faktisk er super nemme at arbejde med.
Jeg har lavet et look med det (bag på står der hvordan man gør) og som i kan se bliver den matte sorte ikke så mat mere, når den kommer over de andre øjenskygger. Og følte især at det var highlightfarvens glimmers skyld.
Kan ikke finde denne her farve i Matas webshop, men de andre farver koster 109,95 kr. 

11 kommentarer:

  1. Er allerede helt forelsket i det look! :o

    - skal vi følges?

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Virkelig smukke "farver" og det ser jo så godt ud, du er god! <3

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot til dig <3 Du har simpelthen så flotte øjne :-)

    Knussss Mia <3

    SvarSlet
  4. Puha, ja der er godt med shimmer over det hele :-P
    Men farverne er super fine sammen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er de, men mindre shimmer ville havde været rart haha <3

      Slet
  5. Jeg synes det ser super godt ud. God idé med at der står hvordan man skal gøre. Men kan godt forstå dig, det kan godt blive lidt for meget med alt det glimmer. Men på billedet ser det sgu ud til at fungere :-D

    Kig endelig forbi min blog, måske du ville følges?

    xx,
    byheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Altså det fungerede også, det er bare ikke et look jeg foretrækker ;-)
      Kigger med glæde forbi din blog!

      Slet
  6. Jeg tror jeg ved hvilken make-up jeg skal have på til nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det altid godt at være i god tid haha og er glad for du kan lide det! :-)

      Slet