fredag den 9. august 2013

Review: ACE of FACE Intensive Kohl

Har brugt lidt tid på at teste de her 2 eyelinere og er virkelig vilde med dem! De er langtidsholdbare og vandfaste, sidste weekend havde jeg den sorte på den våde kant oppe og den grå på den våde kant nede da jeg synes det ser mindre hårdt ud end sort, normalt når jeg har mørke eyelinere på den våde kant nede løber mine øjne i vand og især hvis det blæser osv, men kunne slet ikke mærke at jeg havde den på! De var virkelig behagelige. Og havde dem på i ca 17 timer (havde en vild weekend) og de sad bare lige som de skulle, de var ikke "løbet" ind i øjenkrogen og den sorte var ikke smittet af på den nederste kant. Desuden er de virkelig nemme at påføre, de glider på rigtig nemt. Med hensyn til at fjerne dem igen havde jeg intet problem, og brugte ikke engang makeupfjerner til vandfast makeup.
Du kan købe dem her til 48 kr. og der er altid gratis fragt! De har 3 farver: Intensive Kohl Carbon Sort, Intensive Kohl Grafit Grå og en brun som hedder Creamy Intense Brun.
Produkterne er sendt til anmeldelse 

2 kommentarer: