onsdag den 29. maj 2013

MAC Eyeshadow Finishes Part 3

Part 3 af 4 :-)


VELVET
De er meget bløde (ligesom stoffet) dog er de ikke så pigmenteret på huden som de er i deres lille metal dims(??:-D) så hvis du vil have en svag farve eller måske ikke er så vant til at bruge øjenskygge, så er de perfekte!
Har ingen Velvet øjenskygger.

VELUXE PEARL
De har nærmest et metallisk look. De har vildt meget glimmer og er meget nemme at påføre. De har nærmest et holografisk look hvilket nok også gør at de egner sig bedst til byen, hvis man ikke er så vant til øjenskygge.
Antiqued, All That Glitters, Knight Divine
Twinks, Woodwinked

VELUXE
De ligner Veluxe Pearl, de er bare ikke så metalliske i finishen. De er meget bløde og er nemme at bruge med deres minimale shimmer. Hvis du har problemer med at tone din øjenskygge ud skal du måske prøve en Veluxe finish.
Har desværre heller ikke nogen Veluxe øjenskygger, men de lyder virkelig lækre!

9 kommentarer:

  1. Årh veluxe pearl <3
    Elsker især all that glitters, antiqued og woodwinked <3

    SvarSlet
  2. Veluxe Pearl er nok min favorit, af alle MAC finishes. Især All That Glitters <3 Min første MAC øjenskygge, og min absolut favorit.

    SvarSlet
  3. Skøn blog du har dig. Kunne du tænke dig at følges? :)
    -Anna
    http://skyblue-anna.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Mmmh, Mac makeup! heheh :-)


    Kom lige forbi din blog, den er super fin!
    Måske du vil følges?


    Håber du vil kigge forbi! Tusind knus: www.victoria-k-dk.blogspot.dk <3 :-)

    SvarSlet
  5. Jeg har så mange gange overvejet at anskaffe mig Twinks og Antiqued. Veluxe Pearl er en af mine yndlings! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Antiqued er en af mine yndlings!! :-)

      Slet