fredag den 31. maj 2013

MAC Eyeshadow Finishes Part 4

I får lige et billede af allesammen tilsammen, har både skrevet navnet og hvilken finish de har :-)


Carbon, Print, Knight Divine, Copperplate, Antiqued
Twinks, Satin Taupe, Cork, Woodwinked, All That Glitters
Malt, Blanc Type, Ricepaper, Humid

Matte, Satin, Veluxe Pearl, Matte2, Veluxe Pearl
Veluxe Pearl, Frost, Satin, Veluxe Pearl, Veluxe Pearl
Matte, Matte2, Frost, Frost


Fra venstre mod højre:
Blanc Type, Copperplate Matte2
Cork, Print Satin
Malt, Carbon Matte
Humid, Satin Taupe, Ricepaper Frost
Antiqued, Woodwinked, Twinks, All That Glitters, Knight Divine Veluxe Pearl

12 kommentarer:

  1. Årh dem gad jeg godt ha' fingerene i, der er virkelig nogle smukke farver imellem :-)

    Rigtig god weekend til dig!
    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg har selv Satin Taupe, den er så smuk! Men jeg får ikke rigtig brugt den :(.

    Har en et forslag til, hvordan den kan bruges? Og med hvilke andre farver?
    Jeg har selv Urban Decay Naked 2 og Naked Basics, så måske nogle farver derfra :-)

    Knus Louise // www.louiseschristensen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså den er rigtig flot bare alene på hele øjenlåget og tonet ud i globelinjen, men det kan måske også blive for mørkt, ved ikke hvor meget du bruger normalt :-)

      Har ikke selv nogle af paletterne, men har googlet Naked 2 og har fundet lidt ideer, men det lidt svært og se ud fra googlebilleder haha ;-)

      Satin Taupe på øjenlåget, tease i globelinjen
      Bootycall på øjenlåget, Satin Taupe i globelinjen/ yderste v (kommer an på hvad du bedst kan lide og hvad der klæder dit øje)
      verve på øjenlåget, Satin Taupe i globelinjen/ yderste v
      Satin Taupe på øjenlåget, busted i globelinjen/yderste v

      Håber det hjælper :-)

      Slet
    2. Tusind tak ;-) Jeg vil helt klart få prøvet mig frem :-)

      Jeg har faktisk en konkurrence på min blog, hvor man kan vinde en naked basics :-)

      Slet
    3. http://www.louiseschristensen.com/2013/06/konkurrence-urban-decay.html

      Slet
  3. Ih hvor har du bare mange fine farver! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, er også glad for dem! <3

      Slet
  4. Åh hvor er det bare nogle smukke farver!
    elsker øjenskygger, i skønne farver :)

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Åh, jeg er så jaloux! elsker mac øjenskygger <3 tak for kommentaren på bloggen, det betyder meget :-)

    SvarSlet