mandag den 3. juni 2013

Maj Favoritter

MaxFactor Face Finity All Day Flawless Foundation: Har lavet en anmeldelse af den her grunden til at begge to er med er fordi en blanding af dem giver min perfekte farve :-)

Maybeline Master Drama Khol Liner 'Dark Brown': Den er virkelig god! Har brugt den som eyeliner oppe i stedet for sort, har brugt MAC 209 pensel til at påføre den da den er så cremet i konsistensen, hvilket kun er positivt!

A-Derma Cleansing Micellar Water: Er blevet virkelig glad for denne her, bruger den til at fjerne min foundation inden jeg renser mit ansigt, jeg skal bruge mindre af mit alt for dyre renseprodukt og er 100% sikker på at alt min foundation er væk, den er snart tom og skal helt klart købe en :-)

HHsimonsen Hairspray: Den minder faktisk rigtig meget om min yndlings hårspray fra Osis+, den er rigtig god.

Davines Oil Absolute Beautifying Potion: Er begyndt at bruge denne her igen, skifter lidt mellem mine hårolier. Den er megt tynd i konsistensen hvilket er rart :-) og så dufter den mega godt!

Essie - Cute As A Button: Den her måned har jeg været glad for koralfarver på mine negle, har haft denne her på det meste af tiden (hvilket også forklarer hvorfor der ikke har været så mange negleindlæg på det seneste)

Covergirl Last Blast Volume Mascara: Søde Nuria var så sød og bestille denne her fra eBay til mig, havde lige en mascara jeg skulle have brugt op først, men begyndte og bruge denne her i starten af måneden, den er virkelig god! En dansk dupe for den er nok MaxFactor False Lash Effect som er en af mine yndlings mascaraer 


2 kommentarer:

  1. lækre sager! Den mascara er fantastisk - har faktisk lige bestilt en masse lækkerier hjem fra eBay. Du siger bare til hvis du skal have noget med igen en anden gang <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du viser det på din blog :-) og tak det skal jeg huske <3

      Slet